發文作者:karrie | 五月 30, 2010

潛台詞與無里頭

幕一

Donald於海富中心與維園阿哥踫個正著, 擾攘一輪, Donald告訴維園阿哥:「你做show的時間完了。」

潛台詞其實係:「呢個show係我嘅, 唔好搶我鏡喎!」

維園阿哥回應:「我唔係做show, 只係想同你對話。」

潛台詞可能係:「明明係你自己做show, 做咩賴我!」

幕二

沙田大會堂門外, Donald被送到安全地方, 只留下曾俊華一人在外。路人非常激動向曾局長破口大罵, 當然內容是指向Donald!

最後, 路人停口了, 曾局長仍然笑容可恭地說:「我多謝你!」

路人甲問:「你多謝我咩?」

曾局長的答案相信乃史上最絕:「我多謝你咁大聲!」

潛台詞會唔會係:「我多謝你咁X大聲!」

發表迴響

分類

