發文作者:karrie | 四月 16, 2007

鹼水麵

勇者很久沒有火了!

星期六想光顧餐廳A,卻因太多人要光顧隔壁的快餐B。快餐B是一間燒味快餐店,加上其他炒粉麵食之類。我在餐牌上點了「咖哩雞撈粗」。食物來時,粗麵是正常的粗麵,是平常的黃黃白白,不過沾上咖哩汁的位置有一條橙色邊。初時不以為意,開始撈粗,將麵翻兩翻,整碟麵變成了紅色,是紅色,非常恐怖。叫伙記來問個究竟,伙記說「鹼水麵係咁架」。就憑他一句「係咁架」,我嘗試吃,第一口、第二口、到第三口就出事了,苦得不得了,像中毒一樣,整個舌頭都苦起來。這次又叫伙記來,伙記叫老闆娘來。

老闆娘第一句就說「鹼水麵撈左咖哩係會變紅架」,

我說「唔係顏色問題,係D麵苦」,

老闆娘再說「D麵唔會苦,咖哩唔會苦架」,

我說「係D麵好苦」

老闆娘仍堅持說「唔會喎,係唔會苦架」

最終,幾返爭持我換了一個咖哩雞撈公仔麵。3小時後,腹痛肚瀉!!

為甚麼明知有化學作用也要賣這個菜?

為甚麼這個菜產生令人不安的效果也堅持要賣?

為甚麼不理會客人的要求,係都要話自己D野無問題?

好想去食環署投訴!!

我跟媽媽說,若投訴佢執左,換返間大快活都好喎!!

發表迴響

分類

