發文作者:karrie | 十月 16, 2006

媽媽一席話

某日於餐廳門外排隊等位,後面有一對母女也在排隊。母親大概40歲,女兒大概是中一。母親不斷在囉唆,說著女兒花了錢去補習卻無甚成果!女兒推說補習老師沒有教她東西。這位母親立刻變臉,情緒激動,說要去取消補習,寧願花錢請外藉老師私人教授。母親思路好像突然開了,將相類似的事情都一併拉雜而來!說著:「你o個個校長,都唔係人黎架,我地幫佢去爭獎,有咩理由叫我地自己搭車去,離晒大譜!.....o個個死八婆(應該係指補習老師),再係咁我唔駛佢同你補,補咁耐都無進步,點攞獎?我不如俾個鬼婆教你好過啦!......大檸樂(佢真係咁講)..........(因為太驚訝,唔記得佢講咩)」

呢位母親外表都算係斯文,但能在女兒面前面不改容地說著「死八婆」、「大檸樂」等等字眼,真的叫我嘆為觀止!最精彩是女兒全程微笑應對,對這些稱呼無甚特別反應,似是習以為常。當然最強是女兒那份滑頭的性格,能夠將自己讀書的責任,看似很合理地推到其他人身上!厲害!

發表迴響

分類

