發文作者:karrie | 九月 11, 2006

開學了

開學一星期, 不是太習慣現在的教學系統運作, 沒有電腦差不多等同於不能上學。因為你不會知道在那個課室上課、不會知道學院、老師的宣佈、不會知道這學期要選甚麼科目、不會知道甚麼時候要交學費!這些東西非常費時, 又要熟習一個新的系統, 很磨人!

另一個不適應是因為資源問題, 有很多人一起上課, 好像回到full time時的生活一樣。6:30pm canteen收銀機前有幾十人在排隊、上lecture竟然有140人!當中有一半是未踏足社會的小妹妹, 筆袋裡還藏有幾款玩具, 上堂悶時拿來玩。課堂吵耳得不得了, 老師也忍不了叫大家安靜, 一眾小妹妹似懂非懂的, 仍然高談闊論!

十分明白為甚麼我們的下一化質素一直下降, 學習是功利的, 常聽他們說:「呢個阿sir無料到, drop左佢啦!」、「嘩又要quiz,又要交paper, 仲要exam, 轉科啦!」我會問學習究竟為甚麼呢?

Responses

  1. 好彩你有上網, 唔駛擔心, 上網好呀, 好過以前下下要去d board度睇, 又唔update, 現在方便好多

    同undergrad上堂係咁架啦, 想當年我又咪一樣, 上堂悶就食野, 選科都係揀d功課少, 唔殺人既, 但最後都會努力讀書, 我算勤力架!

  2. " 常聽他們說:「呢個阿sir無料到, drop左佢啦!」、「嘩又要quiz,又要交paper, 仲要exam, 轉科啦!」我會問學習究竟為甚麼呢? "

    hehe … 我o個時讀U… 都好似係咁 … 😛

  3. BB還未肯出世嗎?真係大貴人wor, 呢幾日都招晒d大風雨黎!cheris媽要小心d喇!


發表迴響

分類

